Oferta obsługi informatycznej
Dysponując silnym działem serwisu i wsparcia technicznego, jesteśmy w stanie zapewnić kompleksowe i sprawne wsparcie oraz opiekę nad użytkowanymi przez Państwa rozwiązaniami informatycznymi.
Usługa kompleksowej obsługi informatycznej (outsourcingu IT) zapewni Państwa firmie prawidłowe działanie systemów komputerowych. Korzyści wynikające ze zlecenia na kompleksowej obsługi informatycznej to m.in.:
– gwarantowany czas reakcji serwisowej
– bezpieczeństwo danych
– zapewnienie ciągłości pracy
– dedykowany opiekun techniczny
– wsparcie telefoniczne
– zapewnienie sprzętu zastępczego w razie awarii
– atrakcyjny rabat na dostawy sprzętu i oprogramowania
Kompleksowa obsługa informatyczna świadczona przez naszych specjalistów to:
Bezpieczeństwo
Zapewnienie bezpieczeństwa sieci komputerowych jest dla nas priorytetem. Oferowane wsparcie techniczne obejmuje nadzór nad rozwiązaniami teleinformatycznymi, dostosowanymi do aktualnych wymogów w zakresie bezpieczeństwa przechowywania i przesyłania danych. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego sprzętu i oprogramowania, regularnej aktualizacji systemów oraz systematycznej archiwizacji danych, Klient zyskuje pewność, że dane firmy są zabezpieczone przed atakami z zewnątrz oraz awariami sprzętu.
Zapewnienie ciągłości pracy
Gwarancja podjęcia szybkiej reakcji serwisowej po zgłoszeniu usterki daje pewność zapewnienia ciągłości pracy w Państwa zakładzie. Dział wsparcia technicznego firmy to wieloosobowy zespół specjalistów IT, dzięki czemu – w razie nieobecności dedykowanego opiekuna technicznego (np. w razie urlopu bądź zwolnienia lekarskiego) – jego obowiązki przejmują tymczasowo inni pracownicy serwisu, bez uszczerbku dla ciągłości świadczenia opieki.
Doradztwo
Korzystając z bogatego doświadczenia technicznego możemy zapewnić fachowe doradztwo przy rozbudowie oraz unowocześnianiu sieci i systemów informatycznych.